Siuntimas ir pristatymas

Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą arba nurodyti, kad prekę atsiims nurodytame įmonės padalinyje (atsiėmimas padalinyje yra nemokamas).

Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliota logistikos įmonė visoje Lietuvos teritorijoje.

Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per užsakyme nurodyta laiką nuo apmokėjimo už prekes, išskyrus tuos atvejus kai prekės nėra Pardavėjo sandėlyje.

Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus.

Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

Jei siuntą priims ne pats Pirkėjas, Pirkėjas privalo pildydamas užsakymo informaciją papildomos informacijos laukelyje nurodyti siuntą priimsiančio asmens Vardą Pavardę, telefono numerį ar kitą informaciją reikalingą prekės pristatymui.

Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis priklauso nuo prekių svorio bei pristatymo adreso ir yra pateikiamas Pirkėjui išankstinėje sąskaitoje suformavus užsakymą.

Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

Pirkėjas įsipareigoja nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama pažeistoje, sulamdytoje arba kitu būdu suniokotoje pakuotėje, taip pat tais atvejais, kai siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas tokių prekių kiekis, nepilnas prekių komplektas, netinkamo dydžio, matmenų prekės ir pan.

Pristačius prekes Klientui pažeistoje pakuotėje, Klientas privalo pateikiamame siuntos pristatymo patvirtinime nurodyti (parašyti pastabas) arba dalyvaujant kurjeriui surašyti atskirą aktą dėl tokių trūkumų. Visais kitais atvejais Pardavėjas nėra atsakingas dėl Prekių pažeidimų.

Prekių pristatymo būdai

Atsiimkite nemokamai mūsų atsiėmimo punktuose:

Kaune. Adresu Ateities pl. 32,. Dirbame I-V 08:00-17:00 val.
Vilniuje
. Adresu Eišiškių pl. 8,. Dirbame I-V 08:00-17:00 val.
Klaipėdoje. Adresu Šilutės pl. 23. Dirbame I-V 08:00-17:00 val.
Šiauliuose. Adresu Tilžės g. 66,. Dirbame I-V 08:00-17:00 val.
Marijampolėje. Adresu Draugystės g. 14a,. Dirbame I–V 08:00 – 17:00 val.
Druskininkuose. Adresu Gardino g. 71,. Dirbame I–V 08:00 – 17:00 val.

DPD paštomatas. Siuntą atvykite pasiimti TIK gavus SMS pranešimą, apie siuntų terminale paliktą jūsų siuntą. Siuntų terminale – palieskite ekraną, spauskite „Atsiimti siuntą“, suveskite PIN kodą, kurį gavote SMS žinute. Atsidarys skyrelis su Jūsų siunta. Pasiimkite siuntą ir uždarykite dureles. Pasirinkite ekrane ar norite spausdinti kvitą. Daugiau informacijos apie pristatymą www.dpd.lt

DPD Kurjeris. Gavėjus informuosime vakarą prieš pristatymą ir pristatymo rytą el. p aštu, SMS žinute ar kitais būdais.

Gavėjas prieš pristatymą gauna 4 skaitmenų PIN kodą (SMS žinute arba į Viber programėlę, jeigu ja naudojasi). Atvykus kurjeriui, siuntos gavėjas nurodo PIN kodą. Kurjeris įveda PIN kodą skeneryje ir, jeigu kodas teisingas, palieką siuntą 2 metrų atstumu.

Jei gavėjas dėl kažkokių priežasčių siuntos pristatymo metu negali nurodyti PIN kodo, gavėjo parašas, keičiamas vienu iš toliau nurodytų būdų:
1. Gavėjas parodo galiojantį savo asmens dokumentą per atstumą, o kurjeris savo skeneryje įveda 5 paskutinius dokumento numerio skaitmenis (ne asmens kodą). Tinkami dokumentai: pasas, ID kortelė, vairuotojo pažymėjimas, leidimas gyventi Lietuvoje.
2. Gavėjui pageidaujant, kurjeris siuntą gali nukreipti į patogiausią DPD Pickup paštomatą (jei siuntą atitinka maksimalius paštomato dydžio ir svorio reikalavimus).
3. Gavėjui atsisakius vykdyti aukščiau nurodytus veiksmus, kurjeris neįteikia siuntos. Siunta grąžinama siuntėjui.
Daugiau informacijos apie pristatymą www.dpd.lt

Automobiliu be lifto. Iškrovimo paslauga neteikiama. Atvežtų prekių iškrovimu rūpinasi klientas. Iškrovimo laikas 30 min. Jeigu klientas užtrunka ilgiau, tai apmokestinama papildomai 17 eurų už papildomą valandą. Jeigu užsakyme pateiktas neteisingas adresas, papildomas mokestis už adreso pakeitimą 17 eurų + PVM. Prekės pristatomos darbo dienomis 8:00-17:00 val. iki kliento kiemo ar statybinės aikštelės, o jei privažiavimo nėra ar jis netinkamas - iki artimiausios vietos. Apie konkretaus užsakymo planuojamą pristatymo dieną bei laiko intervalą informuojame el. paštu ir /aba telefonu. Pristatymo dieną prieš atvažiuodamas su Jumis susisieks vairuotojas / kurjeris.

Pristatymas automobiliu su keltuvu. Prekės yra iškeliamos. Klientas pasirūpina, kad privažiavimas prie iškrovimo vietos būtų įmanomas ir tinkamas. Maksimalus prekių iškrovimo laikas yra 1 val. nuo transporto atvažiavimo į objektą. Jei planuojama užtrukti ilgiau taikomas papildomas mokestis - apie ilgesnį išsikrovimo laiką būtina informuoti mus!
Jeigu krovinys nepristatomas dėl ne nuo vairuotojo priklausančių aplinkybių, klientas privalo apmokėti transporto išlaidas
. Iškrovimo vietoje privalo būti asmuo kuris parodys, kurioje vietoje iškrauti paletes ir kuris nukabins trosus nuo nuleisto ant žemės krovinio.

Prekių grąžinimas

Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais.

Pirkėjas turi teisę grąžinti prekes pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) darbo dienas nuo prekės pristatymo dienos.

Prekės grąžinimo žingsniai:

  • Identifikuojate prekės defektą (prekės pristatymo metu ar per 14 dienų nuo prekės gavimo);
  • Užpildote prekės grąžinimo dokumentą (susisiekite sigita@mimeta.lt)
  • Grąžinate prekę UAB Mimeta;
  • UAB Mimeta atlieka prekės apžiūrą;
  • Jei prekė yra defektuota, ji yra išsiunčiama į gamyklą ar garantinį servisą;

Gavus teigiamą atsakymą iš gamyklos/garantinio serviso, jog tai defektuota prekė, UAB Mimeta:

  • Prekę pakeičia į naują;
  • arba grąžina sumokėtus pinigus;

Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildyti grąžinimo dokumentą.

Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

Grąžinamas prekes Pirkėjas galite pristatyti į viena iš Mimetos padalinių, darbo dienomis nuo 8:00 iki 16:00 valandos, arba atsiųsti naudojantis savo pasirinkto ar Pardavėjo kurjerio paslaugomis adresu Ateities pl. 32, Kaunas. Tuo atveju, kai prekė grąžinama remiantis Pirkėjo prekių grąžinimo teise, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos. Pardavėjo taikomi prekių grąžinimo įkainiai yra tie patys, kaip ir perkant prekes, kurie pateikiami kiekvienos prekės aprašymo lange. Kai grąžinama gauta ne ta ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes, jas pakeisti analogiškomis prekėmis ir padengti prekių grąžinimo išlaidas. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(es) sumokėtus pinigus.